• العضوية المميزة
  • 0
  • 2
تخطي الاعلان 24

الحلقه 06 Jealousy Incarnate

بواسطة: •◈SaMّo◈•
تاريخ النشر - 9 سبتمبر, 2016
  • عدد الحلقات: 24 حلقة
  • البلد المنتج: كوريا الجنوبية
  • ترجمة: Asia2Tv ~ Moona Ramadan & Asmaa Seyam & Sawsan Soliman & Rasha Motassem & Reem Muneer & Samraa Tareq

النوع , ,

المشاركين بالعمل

  • ميم

    واخيرا نزلت الحلقة

    • rica

      With U, Let’s watch it together 🙂

  • zeesh

    هلااا والله قاعده انتظرها من اليوم ?
    شكككراا ?

  • اخيراً نزلت قاعدة انتظرها ابي اعرف متى تنزل كل شوي ادخل ماشوفها احين طلعت تنزل متأخر ، شكراً على الترجمة ??

  • NjOd

    من اليوم احدث انتظره

  • rica

    لم أخذت أخى؟
    أنا هو من يستحق الموت
    خذنى بدلا منه
    وف المقابل … وف المقابل
    سآخذ بيو نارى معى أيضاً
    المشهد مؤثر… بس الواحد مش عارف يكتم ضحك منه 3:)
    نظرة المؤامرة اللى ف عنيه تموت من الضحك 3:)
    مسلسل خفيف مستحيل الملل منه وأبطاله جمال قوى تمثيل وأداء وشخصيات وعندى انحياز للبطلة جداً 🙂
    مشاهدة سعيدة… تحياتى من مصر 🙂

  • Asmae Zn

    بعد الكآبة و دموع مع نهاية عشق بلى حدود، الضحكة و المرح رجعوا معا الدراما هاي
    حلقة رائعة….
    شكرا آسيا2تيفي❤❤❤❤❤❤❤

    • سكينة المغربية

      واااااه

      • Asmae Zn

        ههههه سوري حبيبتي

  • نا نا قدسي

    شكرا

  • sukaina69 .

    تو بدخل جو عالمقطع الآخير و بصيح فجأة قلبت ضحك هههههههه ، و أبي أعرف شيضحكون عليه هالأثنين ليكون و هو يلبس المشد و يعرف صديقة و يتعاطف معاه .
    افتكرت بيو ناري بتجي تحميه لمن كان ينضرب بس شكلها حاقده عليه و تبي تنتقم . كسر خاطري بو صدر بهالحلقة .

  • Ⓜemoo2016

    هههههههههههههههههههههههههههه

    والله هالهارموني محزنتني

    مشهد التكفيخ من امه متتتتت
    اضحك عالموقف وهو يصيح من قلب يااااربي

    والا وقت ماشاف الاثنين يضحكون عالجوال انهاااارت هارموني هههههههههه

    اتوقع قاعدين يشوفون مقاطعها الهبلا بايام التسويق وهو خلاص قدم الظن السيء مافي ثقه بينهم ابدد
    بعدين ليه كل شوفة النفس ذي
    اعترف بمشاعرك وريح امنا ياااخخخي

    وقت يقيس القطعه ع صدره وااااهههههه مهبللل قسسم

    احداث هبلا وربي هههخخخ

    يعطيكم العافيه عالترجمه ،،،

    • jawher2016#w

      ????

    • احب كوريه

      ههههههههههه فعلا المشهد هاد مسخره كيف بقيس والممرضه تفكيرها منحرف بس جد البطل رهيييب

  • اكثر مسلسل جفت في تصفع وسطارات هههههههههههههههههههه بس انقهرت يوم هاذلاك ثنتينهم يجون وتصفع وحده منهم الشيف خير ؟؟؟ *الشيف جميل ?* و البطل الثاني جميل طبعاً ببدي من طرف واحد ليش ما يستاهل☹️

  • Dode Jam

    ههههههههه اووووه لم دخلت أمه عليه شفته لبسها ههه
    أحسن دراما كوميدي

  • samia

    الف شكر

  • Yoo Eun Choi

    بجنننننن صااااحبووووو احبو ممثل ووووااااو الحلقه طقع من الاخر ! يا الله شو بدو يصيرني اسيبوع كمان كدما اقدر استطيع لاااااااااا

  • daneez mohammed

    المسلسله روعه من المقطع الحزين لموت اخوه دخلنا في مقطع كوميدي يموت ضحك… بعدني اضحك عليهم 🙂

  • faroha

    المسلسل رهيب ..كل حلقة بحلو

  • Animoki

    الله يعطيكم العافية .. ?✌

  • ‫هلا .م‬‎

    طيران بروح اشوفها وراجعه شكرا لكم

  • infiniteXmelody

    زي ما قلت هاي الدراما جابتلي انفصام في المشاعر :”)

    صراحة بيو نا ري مو لايقة مع صديق ابو صدر XD

    مشهد لما اتصل اخو ابو صدر خلاني اصيح بجد بس في الجنازة اضحك وابكي XD

    ولا امه لما شافته بحمالة الصدر XDXD يا رباه الله يعينه XD

    لم أخذت أخى؟
    أنا هو من يستحق الموت
    خذنى بدلا منه
    وف المقابل … وف المقابل
    سآخذ بيو نارى معى أيضاً – كلو من الفيديو XD –
    يا الهي اكتر مشهد جنازة عجبني في كل الدرامات XD
    الحلقة القادمة حمااس اتوقع ابو صدر يفقد الرغبة في الحياة بعد موت اخوه .. حتى انه بيطلب من بيو نا ري وصديقه يتعوادون T_T

    • youni1994

      حرام عليكم هالوسيم تطلعوا عليه لقب ابو صدر XD هههههههههههههه

      • infiniteXmelody

        ترى بس عشان نتماشى مع جو الدراما XD

    • rica

      بس الصراحة صاحب البطل بيفهم عن البطل لان البطل من غروره مش عارف يميز اللى بيحبها وعايزها تفضل متعلقة بيه لانه لو عايز يبعد عنها كان غير الاوضة لكن ده بيتلكك وعمال يبرر اى حاجة بتعملها بيونارى على انها بتحبه ده لدرجة الحلقة اللى فاتت بيقولها انتى كنتى بتحبينى لتلات سنين هتنسينى بسهولة ازاى يالهوى يجلط … مع انك لو بصيتى عليه تلاقيه هو اللى واقع فيها اكتر منها بس كبرياؤه مانعه … مع انك لو ركزتى هتلاقى كل حاجة بيقولها عليه هو … البطل يجلط الصراحة دى بيونارى لو عطست هيقولك علشان معجبة بيا وانسينى طبيعى

      • infiniteXmelody

        مهو لانو بيفهم الكميستري بينهم مملة :”)
        بينما البطل في الو ماضي وقصة وتصرفاته تخلينا ننفصم XD
        اوك في مواقف بيتعامل معاها بلؤم وشايف نفسه عليها :”)
        بس في مواقف معرفش الصراحه غرور ولا خايف يتمسك بيها لانه بيعرف انه مبيستحقاش ان الوقت متاخر جدا ليقبل حبها :
        لما قال لبيو نا ري” لو كان لديك معايير جيدة للرجال لما احببتني ”
        هنا هو عارف انو مبيستحقهاش بس في نفس الوقت هو وحيد وهي اللي وقفت جنبه ..
        اتفق معك واضح انه بيحبها وبيتمسك بيها بطريقة غير مباشرة على اتفه الاشياء XD كمان بيتكلم عن مشاعره على سيرتها هي XD الاخ عندو تعويق في المشاعر واحنا علينا نتماشى مع الامر XD
        مدري احس تصرفه واقعي الى حد ما !
        بس اللي محيرني لما بيو نار ي تحكي انها انهت الحب من طرف واحد وفي الاعلان بتسال صاحب البطل اذا البطل وافق على علاقتهم :
        شو بيهمها اذا انتهت من حبه !

        • rica

          البطل فعلا معاكى مليون حق انه بيحكى عن مشاعره وعمال يجيبها فيها هي كل حاجة بتعملها لو مش قاصدة تعملها ياخدها عليه هو… احتمال من اتنين اما ف مفاجأة هتظهر الحلقات الجاية انه فعلا مكانش عايز يقرب منها لسبب ما أو هو زى ما قولتى مشاعره ودماغه تعبانة وتاعبنا معاه اقصد غرور يعنى … بالنسبة بقى لبيونارى هى بتقول نهت العلاقة بينهم وأهو كلام لكن هو الصراحة ماسح بكبريائها الارض من أول المسلسل فهى بتحاول انها تلحق من كباريائها اللى باقى منه … علامات الغيرة كانت ع الاتنين لما صاحبه كان واقف مع بيونارى وهو واقف مع واحدة صاحبته هو اللى متأكده منه أنه هيموت عليها بدليل بقولك شك وغيرة وحتة لما صورته قالها انتى بتعملى كده علشان أواعدك عايزة منى وقت أد ايه … فعلا زى ما يكون واخدها شماعة لمشاعره 😀

          • infiniteXmelody

            مع ان تصرفه نذل ومستفز بس اول مرة اشوفه في الدراما الكورية XD
            يب اتمنى يوضحوا اكتر :”)
            هههههه حبيت ماسح بكبريائها الارض XD XD معاكي مليون في المية واللهي ما عرفة ازاي ليها وش تشوفو XD
            صراحة مش متاكدة ان مشاعر بيو نا ري غيرة احسها تميل للسخرية بس يمكن عشان تفش غلها في بعد اللي عملو فيها XD
            ههههه شماعة لمشاعرة لانها الوحيدة اللي في حياته :”)

          • rica

            أو يمكن لانها الوحيدة اللى فعلا حبته بجد أو كانت بتقرب منه من غير مقابل حتى لما حست بمرضه قالتله بس هو أكيد بيحبها بس الصراحة افعاله مستفزة جدا هو قال ايه كمان بيحافظ ع كبرياؤه والله ده لو واحدة بتعمل ف راجل كده مش هيكون بالمنظر ده البطل وحيد لدرجة انها أقرب حد ليه هى اقرب حد سيرته فيها حتى وهما قاعدين سوا كل كلامه عن انها بتحبه وبس وزى ما يكون بيقنعها وبيقنع نفسه بكده … فعلا البطل يفقع بالذات ف حتة الدكتورة لما كان عمال يسالها الدكتورة تبص لبيونارى وترد عليها … أسئلته لو تلاحظى الاجابة لبيونارى لانها اسئلة تفرق مع الست أكتر من الراجل وهو ولا أحساااااااااس ……. بطل معندوش دم يالهووووووووووووووى جلطنى وهى مستحملاه … انا لو مكانها كنت ولعت فيه وف الاوضة وف المستشفى كلها 3:)

          • infiniteXmelody

            ودا عامل مهم في انها البطلة في المسلسل .. واي واحد يعرف انها اقرب وحدة ليه يستنتج على طول انه بيحبها :”)
            تصرفاته لايقة اويييي على الشخصية في المسلسل *-* يعني أي نعم هو مستفز ومعندوش احساس بس بيهتم وبيقلق عليها :”) ودا حال كل ابطال الدراما بس الاخ ده جريء ومستفز حبتين XD
            ههههه صراحة انا حسيت انه ليه الحق يسال يعني هو في الاخر مريض XD
            بس مهتم بصدره زيادة عن اللزوم خصوصا موقف انو خلى بوناري تشتريلو حمالة XD

          • rica

            مسلسل أكثر من حلو الواحد مش عارف يبطل رغى عنه وعن الضحك اللى فيه

          • infiniteXmelody

            ايوه واللهي XD

  • روز

    احس انا الوحيدة اللي اقول
    بششششويش يا جده مسوي عملية بصدره
    بس ضحكت يوم كان يبكي بنهاية الحلقة

  • احب كوريه

    حلقه خليط من المشاعر ضحك وضحكنا وبكى وبكينا وضرب وشوفنا وحب في قصه حلوووه واحداث رووعه كان نفسي اخوه يضل بس شكله رح تصير المنافسه بين الاجومات مره ثانيه ع نفس الرجل راحت ع الشيف يسلمو عالترجمه

  • jasmin

    ?????? حتى وهم يبكون يضحكون ولله هالدرما تجنن ??❤ماادري اضحك عليه وهو يدعي ع بيو نا ري ولا ابكي وهو يبكي ??????? كل اسبوع انتظر تجي ??حبيت

  • aya ahmed

    اخر مقطع من المسلسل يموت ضحك ??????

  • dandi

    يعني أبكي أو أضحك … هههههه

  • Kanza Taoufik

    مسلسل مضحك جدا ????…اللي مزال متفرج فيه نصيحة ماتفرجش فيه حيت كيقتل بالضحك ✌✌✌تانكس اسيا2

  • Jojo_noona

    ههههههههههههههههههههه هاي اول مرة في جنازة واضحك كل هالضحك والله قوة الهرموني قاهرة هههه لو كنت محلها افعل نفس الشيء راااحت علة هوا شين اوبا ههههههه والله على شكلو وهو ياخذ القتلة حرقلي قلبي المسكين ولاااا زيد على البوكس لي اخذو على الصدر هههههه حطيت حالي محلو ماعرف يبكي عاخوه ولا عالالم ?????
    والحلو اليوم ياااااااي عليه بيجنن والله يا سكرتيرو ههه هالرجال لحالو بيجنن حبيتو
    يبدو انو الحلقة الجاية راح يكون فيها بيع وشرا لبيوناري ههه خلينا نشوف منو الشاري لأنو البايع حسب البرفيو هو هوا شين
    كوماااااوا عالترجمة تسلم ايدكم

  • Mno

    هههههههههههههههه مشهد التكفيخ اللي جاه من امه وكلامها له ??????? مادري انا اصيح معه ولا اضحك على التكفيخ اللي جاه ??

    • men8ar

      منجددد اقلك ضحكت بعدين حسيت عيب اضحك رحمته

  • lolo

    شفتها الصبح ومتحمسه شفتها من شوي حمااس والنهايه كسر خاطري المراسل ومع امه قامت تصفقة مسكين ? اخو ميت وامه تكفخة???
    حززين ويضحك بنفس الوقت
    شكرا ع الترجمة??

  • amoona

    ههههههههههههههه صوت القطه لما طلب منها تشتريله الصدرية فرطني ضحك لانو عنجد عيونو متل القطه المسكينه
    والا وقت شافتو امو بالصدرية هههههههههههه
    الحلقه مافيها احداث كتيره حسيتها بسرعه خلصت
    شكرا اسيا2 عالترجمه

  • Shouq

    ياليت تحملوها على الميغا لاني انا أحمل من جوالي النت عندي سيء بليز حطو الميغا للتحميل ??

  • youni1994

    اخر الحلقه نحزن لو نضحك حيرونا هههههههههههههههه

    • men8ar

      لحسوا راسي استغفر الله

  • men8ar

    خير اش هذا الاستهبال يستهبلون في النهايه لعبوا بالحلقه لعب خيييييييييييير خربتوا ام الحلقه وشذا يوم امه ضربته تحسبه منحرف فجاه جت اللقطه بعدين راحت كانها ولا شي وبعدين الللقطه الي كان يبكي فيها بكى سخيف و هم يضحون اش هذا كلو زق

  • kim yol

    اخر مشاهد مش عارفة اعيط ولا اموت من ضحك
    دراما كوكتيل
    شكرا اسيا2 ♥.♥

  • Fatima Muhammed Satel

    نهاية مؤلمة

  • Heba Hasna

    اخخخ المشهد الأخير يفطس ضحك من 5 دقايق وانا اضحك ????? الكلمات مؤثرة بس الصوت وصوت البكاء قتلني حتی????? شهالجنازة الحلوة هاي؟?
    وأهم شي وانا اقأ التعليقات ما فيه حدا بيحكي او بينادي ع البطل باسمه لا الكل يكتب ابو صدر????

  • Nora z

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه حلقة اليوم تبكي مرتين مره حزن ومره ضحك ورا بعض مايمدي الواحد يمسح دموعه ?????

  • ‫kadar kadar

    النت مش راضي يشتغل الحلقه اعمل ايه بس ياربي في مصر

    • amjad

      حتى في مصر مو كويس النت عندكم على بالي بس السعوديه مو كويس الله يعين ببس

      • ‫kadar kadar

        البلاد العربيه كلها نتها وحش نهاجر للكوريا احسن

        • amjad

          من جد ههههههههههههههههههههههههه

  • Rozaan Alkady

    1- ابكي ولا اضحك؟
    2- البطل يبكي وانا مااايته ضحك
    3- المسلسل كوميدي بطريقة جميلة وخفيف كمان

  • mina

    هالمسلسل بيعمل انفصام هههههههههههههه بضحك وانا ابكي شي مش طبيعي

  • Neven

    من زمان مو ضاحكه بصوت عالي
    جميل المسلسل وخفيف و يفطس ضحك
    شكرا

  • mina

    هالمسلسل بيعمل انفصام هههههههههههههه بضحك وانا ابكي شي مش طبيعي
    اما هالمشهد مسخرة ههههههههه

    • amjad

      جدااا ههههههههههههههههههه

  • few kyu

    الدراما لحد الآن ماخيّبت ظني وحماسي لها الحمدلله
    ويارب تستمر كذا حتى النهاية
    الأبطال رهيبين واللقطات الي بينهم فيها كل المشاعر شوي تضحك معهم وشوي عليهم وشوي تحزن وشوي ترحمهم
    تمثيل الأبطال جبار جدًا، اساسا أحد اسباب حماسي للدراما هو البطل جدا أحبه وتمثيله خطير
    اخر الحلقة تسوى الحلقة كلها كل شيء تجمع فيها
    جد مدري اضحك ولا احزن ولا اشفق عليه ولا ايش بالضبط
    السيناريو جدا حلو والكوميديا مهضومه جدا ومافيها سماجة
    شكرا جزيلا على الترجمة

  • Manahel

    وش ذي الدراما الفاصله اضحك وأبكي بنفس الوقت ???????
    شكرًا اسيا تو على المجهود الي تسوونه ❤️❤️

  • VI

    من الاخر المسلسل رهيب صحيح تتضارب مشاعرنا واحنا نتابع بس وربي حبكه جمييييله الكوميديا اللي فيه تهبل حبيت تمثيلهم كلهم مره ماشين ع الادوار صح حبيت قد ايش خفيفه وتونس هالدراما ..لما امه ضربته رحمته من قلب بس برضو ضحكت صاير عندي انفصام بالمشاعر ,,ننتظر الححلقه الجايه اسيا تو مررره مشكورين على مجهوودكم.

  • amjad

    حلقه فاصله بالمختصر العاقل والي يعتبر عاقل الفخم الي يحبها ولا الباقين عليهم السلام ههههههههههههههههههه ماكنت متخيله رجال لابس داخلي نسائي وامه تضربه مجاننين وربي ضحكوني وبكوني بنفس الوقت كوماوو

  • هههههههههههههههههههههههههههههه يحززن المراسل لي متحمسة أشوف ردة فعلو لما صديقو يضحك مع بيو ناري على بالو إنها توري المقطع اللي بفشّل ^^
    شطحة ~> نفسي أعرف الرابط بين الأنميشن اللي تجي في نهاية الحلقة وبين الدراما ؛ هل الدراما مُقتبسة من الأنميشن أو بس كدا ~.~

  • Abeer

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    هالدراما جابت لي أنفصام أضحك على عزاء ياربيه هالممثلين أجتمعوا مع بعض يهبلوووون بس الممثل الثاني مايصلح أبداً مايناسب كبطل ثاني ?

  • jin men

    استغفر الله في مشهد الجنازة قاعده ابكي و اضحك بنفس الوقت ???? جاني انفصام بس لو نفكر فيها زين البطل مثير للشفقة أهله يكرهونه و اخوه الي يحبه مات و فوق كذا جاه سرطان و محد يدري عن معاناته و بعد الأمرأه الي يحبها ما عطته وجه مسكين جد رحمته خاصه يوم تطقه أمه و تحسبه منحرف و ما تدري عن السرطان ???

  • leesoba

    دراما كوم و ابو صدر وخوه كووم …..
    كم بينهم سنه يعني امه ولدته قدهي عجوز مايصير على الاقل يكون بينهم اربعين سنه يعني ولدته امه وهي عمرها عشر سنوات مايصير طيب لو قلنا بينهم ثلاثين سنه عادي وعمرها بالعشرين . بس ابو صدر ولدته امه وهي في اخر. عمرها ماتوقع احد يولد بذا العمر. وات . القصه مو محبوكه .

    • قمر

      فعلا الاب اول ماشفتو توقعته زوج الام مو ولدها وفعلا
      فيه شي مو مريح وكمان الاب اللي مات بنتو صغيره اللي تدرس وهوب بعمر الجد
      كذا تخمني من شكلو

  • sara hassan

    هههههههههههههههههههههههه يعني هو المفروض مشهد حزين بس ما ادري انا اضحك عليهم ي الهي تمثيل البطل طررررررررررررررررر?????????

  • Kim Botong

    انااااااااااااااا مش عارفه الحلقه بتخلص بسرعه كده لييييييييييييييييه بجد مستمتعه جدااااااا بكل دقيقه فى المسلسل بس ماعجبنيش اخر مشهد لما بيو نارى عماله تضحك مع صاحبه وهو ياعينى عليه عمل يعيط يمكن علشان كده بان من البريفيو ان معاملته هاتتغير خالص الحلقه الجايه معاها اعاااااااااااااااااااااا مستنيه ع نار الاسبوع الجاى

    • dodo

      ع معتقد هو هيعملها وحش في الحلقة الجاية عشان هو مكتئب بسبب موت اخوه

  • Radwa Said

    الحلقة فظيعة مع ان مفروض انا ابكى لكن كنت بضحك بصوت عالى ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  • ســا رة

    نهاية الحلقه تحفففه هههههههههههههههههه

    عواافي..

  • Fatima

    شوو موضوع النعال ? حتى الحلفه اللي فاتت ركزوا عليه ???مافهمت شو المقصد

  • لولي الهوساوي

    والله حماس الحلقة …
    بالذات وقت ما انفرش ..
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  • Lama

    بنات ايش قصده لما قال بالمقابل باخذ بيوناري معي؟؟

  • البطلله كلمة رروعه بالتمثيل قليله بحقها ، شفت لها دراما سيد الشمس/لا بأس انه الحب وكم دراما بعد .. عشقتها مبدعه دووم
    البطل يحبها بس بالاول كانت سالفة غروره الحين احس متردد يقولها لان مصاب بسرطان الثدي جد كسر خاطري…
    بانتظار الحلقه الجايه بفارغ الصبـر ??

  • Wafa

    ههههههههههههههههههههه حلقة تجنن خصوصا يوم تكفخ عشان حمالة الصدر ??.
    عاد احب اقرا الكومنتات حول الحلقة تعجبني تحليلاتكم ?

  • blue

    Howa shin is so pathetic .. his mother doesn’t know he has cancer and keeps hurting him … his friend is in love with the girl he cares about .. and both laugh during the funeral thats roooooooooude

  • dodo

    look in my eyes
    can you see my heartbeat?
    Swirling everywhere go ^^

  • nou

    المشهدالأخير مفروض أكون حزينة لكن ما قدرت هههههههههه الأم تكفخه مني و بيو ناري شكلها مشغله الفيديو الي فضحته فيه

  • ‫حَنَيّنَ الُقًلُبُ‬‎

    ههههههه بس سؤال أيمت موعد الحلقه

  • palestinian girl

    مساء الخير❤ويعطيكون العافية بتمنا ما تتاخرو بتنزيل الحلقة?بحبكوووون?

  • bayan

    شكرا

  • نجود التركي

    وين الحلقه 7 متاخرين على غير العاده

  • dodo

    المفروض يكتبوا عرض الحلقات خميس وجمعة مش اربعاء وخميس الحلقة بتنزل تاني يوم ايه كل التأخر دا

  • palestinian girl

    ليه تاخرتو ?

  • shahad

    حلقه السابعه نزلت بس مو مترجمة يلا نزلوها تراني متحمسه للهااا ككثثيرر ?????

  • sanaa zahidi

    Plz al7la9a 5 mch mawgouda 3lach???

  • shshsh

    وين حلقة 5 ؟؟

  • ‫استغفر الله‬‎

    اتمنى يكون عندكم قناه باليوتيوب اسرع لان الموقع يحتاج لسرعه نت وحنا للاسف النت عندنا فري نايس

  • ببـييكوو ??

    ابكي واضحك ?
    يوم امه كفخته كنت جالسة ابكي بس شفتها تكفخه صرت اضحك وبس شفتو يبكي من قلب ويقول لها انتظري رجعت ابكي … لحسة مخك ???
    وبالنهاية يوم شافهم بس تجي اللقطة علا بيو نا ري وصاحبه اضحك ولما ترجع اللقطة له ارجع ابكي مدري بصراحة انفصام مشاعري??????

  • Hooba Gamal

    برغم انه مسلسل مش كتير الاحداث الا انه تحفه بابطاله و الحلقه دى كانت اكتر حلقه ضحكتنى لما كان عايز يبلبس صدريه زى الستات بجد ازاى قدروا يمسكوا نفسهم عن الضحك فى المشهد دا !!؟؟ بقيت بصوت من الضحك بس النهايه حزنتنى والبطله ببرودها وقته تجيب فيديو مضحك فى عزاء جارها .. غريبه !!